Blubb blubb

Så sitter man här, framför datorn en fredagskväll med härligt sommarkvällsväder..

Har gått fram och tillbaka genom hallen i brist på sysselsättnig, vaddå uttråkad?? Har vart hemma i 2 dagar och håller på att dö av tristess. Jag som brukar klaga på alla Emmas myror i kroppen och hur hon klättrar på väggarna, men nu förstår jag henne verkligen!
Har även stannat till då och då i vardagsrummet och skrikit:
- JAG ÄR SJUK!!
Till mamma och pappa som bryr sig mer om filmen än om mig.
Pappa har iaf vart och köpt en tidning till mig, men den är redan utläst så jag funderar på att gå och spela kort med honom ikväll igen. Igår vann jag, en riktigt utklassning. Men jag ligger 5 poäng efter i statistiken vi har, så jag får kämpa lite. Vi kör kortspel på allvar jag och pappsen.

Idag beställde vi mat från Östens Pärla också, gott gott. Eller det var typ inte gott, eller jag tycker all mat smakar typ samma, hade väl lika gärna kunnat äta fiskbullar. Men jag kommer nog uppskatta maten imorrn när jag utsvulten kikar i kylen efter lunch. Åh, nu började jag längta tills jag får äta lunch imorrn.

Lisette och Emma är på party ikväll, jag hade gärna kunnat följa, men med mitt öga skulle jag nog skrämma iväg allt party-folk. Skoja, mitt öga ser inte ens läskigt ut, bara det att jag inte får sminka mig och DET skulle skrämma iväg folk, en osminkad Karin, ojoj säger jag bara..
Jag är iaf med i Lisettes tankar och det räcker för mig ikväll. Varför man nu vill ha torrbollen Karin i tankarna, som äter chips och sitter 5 cm ifrån skärmen på datorn som en annan cs-nörd, förstår jag inte riktigt ;)

Jag har också dig i tankarna Lisette, en liten blondin på lyset ute i vida världen (okej, Luleå är inte överdrivet stort, men med Lisette vet man aldrig, hon kan säkert vakna upp i Kina imorgon, spontan som hon är).
Har även Emma i tankarna, undra vad hon hittar på för bus ikväll, och Elin (vad hon nudå gör, torris som dissar fest, eller festar hon kanske, ingen koll liksom). Kan skänka en tanke till Ida och gänget i Trästocks också, undra om det är nå drag där.. Och undra var Teza håller hus, Töre? Vettefasen asså, men vet att Sara jobbar och sliter iaf.

Nu ska jag gå till mor och far som jag vet sitter på sina vanliga platser i soffan, skönt att nåt är i sin ordning!
Ni får ha det så bra alla i fredagskvällen/natten, vars ni nu håller hus ;)

Och du L: CHRISTINA stavas det ju ;)
Pussssssss!

Kommentarer
Postat av: Olle

Åh får ångest att läsa om stackars Tindra.. Speciellt stycket om att du längtar till lunchen imorn för en utsvulten Olle åt just upp maten :S :S :S Vet inte om jag ska väcka dig nu eller ta ditt morgonhumör imorgonbitti...

2008-07-19 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0