Fisherman's friend och varm choklad..

Lisette har skräck för att ha halsfluss och vad ska man säga, har hon det har jag det.. Har haft ont i halsen i 3 dagar nu, det är inte likt mig. När jag är förkyld är jag en typisk "täppt-i-näsan-och-snorig-brud". Lite hosta och heshet kan också förekomma, men ont i halsen, nä det är Saras område.
Lisspiss varnade mig för att jag skulle dö om jag fick halsfluss, hon har haft det nyligt, och ja jag tror dig. Senast jag hade det var några år sen, ett jullov för att vara exakt. Jag kunde knappt äta av julbordet och sen dess har det aldrig varit lika gott som förr.
Men vad ska man göra, imorrn blir det jobb så jag får väl härda..

På tal om jobb vet jag inte varför jag jobbar nu i sommar alls om jag ska vara ärlig. Men nu är det så och jag får väl axxa, bara 15 pass kvar nu. Det var 22 från början så det har ju krympt lite!

Då kan jag ist leva flott, idag har det stuckit iväg fyrahundra från mitt kort på absolut ingenting. Eller ingenting nödvändigt iaf, bara roliga saker.
Gick på stan med Ida och Teza, köpte en födelsedagspresent till en blivande 18-åring.

Sen mötte jag upp det gamla gänget, en efter en. Först Elin, sen Emma och sist men inte minst (eller iofs så är hon kortast) Lisette.
Det är mina Sex and the City-brudar. Samantha, Miranda och Charlotte, själv är jag Carrie.
Vi var nog rätt småa första gången vi bestämde vem vi skulle vara där, jag visste inte ens vad Sex and the City var, efterbliven som jag är, men självklart låtsades jag hänga med när vi snackade om det samtidigt som vi bråkade om vilka chips vi skulle ha där på konsum. Haha, det var tider det.


Det fanns ju till och med en tid då vi hade samma hårfärger som dom, Lisette hade Samanthas ljusa, Elin Mirandas röda, Emma Charlottes bruna och jag Carries fejk-blonda med utväxt. Vad passande!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0