Steeeek

Kul att folk följer min blogg med spänning. Kanske ni vill veta vad jag har haft för mig idag då också?

Vaknade 06 något av att telen ringde, jobbet as usual. Lät det ringa och gömde mobben i en låda för att slippa höra den vibrera. Det ringde 7 gånger till sen såg jag efteråt. Vid 10 kom mamma in och frågade om jag ville jobba eftermiddag, men inte det.

Kunde inte somna om, tänkte ringa Ida men jag vågade inte väcka henne så jag kollade på Linas kvällsbok. Sen solning med mamma som babblade på som vanligt. Solade med Ida också på lulsundet, sen hojja vi till stan för att äta dinner.

Hade mycket problem med att välja vad det skulle bli, vi ville lyxa till det eller testa nåt nytt. Det blev något nytt, sushi! Var väl helt okej gott, lite skumt. Ida gillade det dock inte så det var typ bara jag som åt allt. Får hitta nån annan som kan äta det med mig nästa gång.

Eftersom Ida inte var mätt (när är hon det?) åt hon en hamburgare innan vi drack lite kaffe på roasters. Ida gillde inte det heller (otacksam kvinna som aldrig blir nöjd...) så jag fick dricka upp hennes också, jävla slasktratt jag varit idag.


Dumpade Ida (okej hon dumpade mig för att vara båtvakt) och cykla iväg till Lisette, men tidigt hem eftersom jobb vankas imorgon. Är inte pepp asså, har typ ångest. Mest för att det är jobbigt att gå upp på morgonen och nu är ju klockan alldeles för mycket som vanligt.

Ps, hur det blev med han i klubbviken-inlägget, ja det tror jag någon annan kan svara på bättre än vad jag kan ;)

PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: filuren

Kul att jag får några rader i din blogg :)



Vad du är mystisk, vem är "en annan" om jag vågar ton.

bra blogg -keep it up! / filuren (nattugglan)

2008-07-08 @ 02:52:53
Postat av: emmsii

jag diggar sushiiiii ;)

2008-07-08 @ 17:19:22
Postat av: Anonym

hörre du filuren.. du kan ju bara säga vem du är så vi fan får veta.. du kan säkert få veta om karins alla " killar " om du bara säger vem du är.. jävligt fegt att inte våga säga, vem fan kallar sig för FILUREN????

2008-07-09 @ 23:08:23
Postat av: filuren

men tänk om jag inte vill daaaaaaaaah;o lite coolt att en kompis till karin svarar åt henne samtidigt som den personen inte heller väljer att skriva sitt riktiga namn!

föresten så är det ingen idé att jag skriver mitt namn eftersom det inte är viktigt för stunden.



Karin: Jag kan sluta kommmentera om du så vill, säg bara till.

2008-07-10 @ 01:09:18
Postat av: filuren

lite kul att du som "skäller" ut mig inte heller skriver ditt namn.

Mitt namn är inte viktigt eftersom jag är en helt vanlig Svensson som du ändå inte känner.



"Det man inte vet lider man inte av"



Karin: Jag kan sluta kommentera om det är de du vill, isåfall så säg bara till :)

2008-07-10 @ 01:16:31
Postat av: filuren

FUNKA NU DÅ -har säkert skickat 3 inlägg nu.



kul att du inte heller skriver ditt namn ;]

Mitt namn är inte viktigt eftersom jag ni ändå inte vet vem jag är.



Karin: Jag kan sluta kommentera, säg bara till!

2008-07-10 @ 13:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0