Fan vad kul, NOT

Förväntade mig att vakna med huvudkudden fastklistrad mot örat imorse med en massa öronvax, jag menar nu har det ju kommit gegga från halsen, näsan och ögonen, så varför inte ta öronen också när vi ändå är igång?
Men hepp, ingen öroninflammation fick jag, det var ju.. skönt.

Har dock fått tillbaka mitt halsonda och en förskräcklig hosta. Mamma pepprar mig med en massa medicin, typ kinesiska örtblandningar som jag ska hutta i mig. Funkar väl inge vidare..

Nä, nu ska jag sluta tjata om hur sjuk jag är!

Igår var jag och några andra från klassen till Gajja som fyllt 18 och fikade och sånt. Hon hade mycket gott fika som vi smällde i oss!
Sen har jag inte gjort så överdrivet mycket, tog med mig Teza hem igår och äta hos mig för att få lite sällskap när mamma håller mig inlåst här hemma.
Börjar känna av en liten dödsångest som gnager i mig av att bara vara hemma, har seriöst bara legat under täcket med datorn ikväll, känner mig som världens offer. Har iaf solat lite på dan, men det var för varmt så jag gav upp, är less på att sola.

Har inte mycket annat att skriva, så kan slänga in en bild på mig, Emma och Elin som afrodite. Bruna och fina som vi var ser man ju en slående likhet!
Uppträdde på lulekalaset för lääänge sedan som dom och kom på andra plats. Tillsammans med 8 andra tävlande.. Men vi förtjänade att vinna, vi dansade ju nästan i takt alla 3.


Kommentarer
Postat av: Lindis

HAHAHAHAHAHA! Kommer så väl ihåg det där Kakan!

Kan ju inte sticka under stolen med att ni faktiskt var grymma ;)

2008-07-21 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0