We got a world of our own

Cyklade in till stan ikväll, umgicks lite med Lisette och Emma. Köpte cola och satt i södra hamn och chillade, pratade och sånt.

Diskuterade vilka av Hitlers släktigar som lever. Emma hade googlat fram att han har två yngre systrar, alltså borde deras barn leva, de som har Hitler som morbror.
Kul att läsa om andra världskriget i skolan då, när alla snackar skit om honom räcker man upp handen och säger:
- Hitler är faktiskt min morbror..

Är pepp för att åka iväg till klubbviken när det blir fint väder, dock är Emma inte lika på och ikväll fick vi veta varför, hon har inte tålamod att ligga där och sola. Och som hon uttryckte sig:
- Varför ska man vara där när man kan vara i stan och se folk och slippa alla småungarna?
Jag och Lisette tycker ändå att det skulle vara mysigt.. Kanske vi får med oss Elin om hon har nå cash att spendera.

Sen kom Emmas karl, så vi blev dissade och såg det gifta paret traska iväg.
Men inte deppade vi ihop för det, vi (jag) köpte mera cola och gick in till Lisspiss. Blev serverad mackgrillsmacka, nästan bättre service där än vad det brukar vara hos Elin ;)
Sen såg vi film, en spännande sådan, Into the blue.

Cyklade hem rekordsnabbt, på en kvart, och ja, det var min kväll.

Nu lyssnar jag på Sweetest girl och blir alldeles borta för att det är så mycket minnen. Ser typ bara min beiga trenchcoat framför mig, vet inte riktigt varför..


Kommentarer
Postat av: L.L

du borde satsa på att bli författare eller något, du skriver alltid såå bra! hihihihihhiiih :)

2008-07-01 @ 16:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0