ONT I HALSEN!!

Sov inte bra inatt alltså, drömde om att jag tog en yxa och kapade just under hakan och vid nyckelbenen och bara slängde iväg min jävla hals i en papperskorg.
Sen kom mamma vid åtta och tjatade om att vi skulle till vårdcentralen, jag ville sova vidare, hade just kommit in i ett bra sov-stim. Men hon hade jobbat natt och orkade inte vara vaken så länge, så det var bara att pallra sig upp och iväg.

Efter att ha fått mega-topsen tryckt så hårt på min halsmandel att jag höll på kräkas, kunde dom konstatera att jag inte hade halsfluss utan ett fucking-virus som inte kan behandlas med medicin.

- Åk hem och vila, drick mycket och ta alvedon om du är trött.

Jag som ville ha medicin, starka tabletter att knarka och känna skillnad direkt. Men häpp, nu ska man tydligen gå och ha ont i halsen några dagar till och invänta snuva och hosta som hon sa skulle komma senare, jippie!!

Börjar redan känna mig som en fånge här hemma och rummet känns som en fängelsecell. Föreslog till och med till pappa att vi skulle spela kort ikväll för att jag är så rastlös.

Tänkte bara ge er en snabb update om mitt tillstånd så ni kan tycka synd om mig.
Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0