Fredag

Vaknade hos Teza, SJUKT otaggad för att ens kliva upp ur sängen. Åkte iaf och slingade håret vilket gjorde mig på riktigt party-humör!

Var med Ida och Maria ett tag och for sen hem och fixade lite. Släppte bomben till mamma om att jag skulle ut igen, gick förvånansvärt bra, måste ha berott på vårat snack vi hade tidigare på nån möbelvaruhus-parkering ;)

Åkte sen till Emma, men det var så torrt att bara vara vi, så vi drog på förferre hos Johan.

  
 
  


Det bar sen iväg med taxi till Grace, efter lite om och men. Den ena taxisnubben var så sur så jag, Emma och Robin fick inte åka med.
- UT HÄRIFRÅN! UT UR MIN BIL!
Bara för att Robin frågade om han inte kunde stänga av tickmaskinen, det hade redan gått 70 spänn medans vi stod och väntade..
Den andra var mer party, så vi fick stanna hos Emma på vägen, var upp på toa och pudra näsan utan att det kostade extra, eller vad vet jag hur mycket det gick på, var ju inte ens med och betalade ;)

På Grace sen, eller köttmarknade som man kan beskriva det som, var det ett jäkla drag. Beställde in alkohol, skumpa, cider och öl i mängder, och då menar jag MÄNGDER. Ingen risk för att man behövde gå törstig.

Jag och Lisette fick sen själva frakta allt dricka sen när vi ville byta bord.. Alla var så torra i baren och ville inte hjälpa, så vi tog saken i egna händer (bokstavligt talat) och kånkade den jäkla is-grejen fylld med skumpa och massa andra flaskor.


   


Denna kväll toppade högt på party-listan faktiskt, trots ledsna miner från vissa och annat smått och gott var allt.. PARTY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0