Nu är det över..

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Karins födelsedag!

Har haft en helt perfekt dag, den 3:dje juli är ett heligt datum som alltid kommer med bra väder, bara för att jag älskar solen mer än någon annan levande varelse.
Har ägnat mig åt mina 3 största intressen idag; umgås med dom bästa, sola och äta god mat.

Dagen började med att mamma och pappa kom in, mamma sjöng och pappa hummade melodin. Fick mina presenter och fika på sängen. Sen kom även Olle med en bamsekram!

Åkte ut till klubbviken med Lisette och Elin, mysfaktor på hög nivå.
Taggade Lisette att skippa solkräm, resultatet fick jag se ikväll, friterad som en kräfta, men lika söt som alltid! Elin blev rökt skinka direkt från alvik på rumpan. Men det är ju hett, typ..
Jag skälv har gett upp detdär med att bränna mig ;)

Bara för att jag fyller år idag var Lisette generös och lät mig ha rätt i allt. Det var rätt att skippa solkrämen, rätt att ligga som jag sa, rätt det jag trodde pojkarna tänkte osv.. Hur många gånger har jag inte hört "Det har du rätt i" idag?
Svar: A LOT!

Inte för att nästan nåt jag sagt varit rätt, men bara för att det är min dag får man som man vill. Och får man inte det är det bara att säga:
- Det är faktiskt MIN födelsedag idag!!
Tänk vad underbart, en hel dag som bara handlar om mig ;)

Efter stekningen var det dags att gå ut och äta med familjen :)
Sen gick jag till Lisette så gick vi och satt i södra hamn med Emma, Maria och Elin också. Ingen fika hos mig detta år heller, men vi peppar inför nästa. Då lovar jag att det blir.

Åkte buss hem och fick för första gången säga min nya ålder, 17. Klingade fint :) Han tyckte dock jag såg äldre ut, att ha fyllt år visar sig tydligen väldigt fort, eller så är det alla rynkor från solningen som börjar krypa fram..

PUSS


Kommentarer
Postat av: filuren

"....men, rätt att ligga som jag sa, rätt det jag trodde pojkarna tänkte osv...."



Var det någon speciell pojk du tänkte på 17-åringen? :]

2008-07-04 @ 00:45:27
Postat av: ..

Ja, jag hade nog en liten speciell i tankarna.. ;)

2008-07-04 @ 00:59:35
Postat av: filuren

aha! har du lusst att beskriva personen? :)

2008-07-04 @ 01:10:23
Postat av: ..

Rolig, speciellt en sak han gjort ;)

2008-07-04 @ 01:36:31
Postat av: filuren

du vågar altså inte dela med dig av vad dendär killen har gjort för speciellt? x)



kommentarerna droppar in

2008-07-04 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0