Lördag

Vaknade pigg och glad, så jag åkte till Ida och hängde med henne och Carro. Dom låg och sov som två döda sillar typ ;) Sen gick vi till stan och jag och Ida satt i solen på udden ett tag.

Mamma höll på grilla när jag kom hem, så åt en god middag med mina föräldrar.
Cyklade iväg till Emma och lämnade/hämtade nå grejer, vettefan vad det var.. Juste min väska, lämnade den där i fredags för att slippa betala garderob och när jag sen skulle hämta den efter stägning låg hon och Robin och sov. Dampade på ringklockan, men fick åka hem i bara klänning, inte heller strumpbyxor eller kofta kunde jag hämta..

Cyklade vidare till Carro där lite tjejer var, nåra från klassen och så. Det var trevligt att träffa alla, men vi blev inte så länge där utan for tillbaka till stan. Eller jag iaf, typ alla droppade av på nån fest där på bergnäset.


Tittade förbi hos Emma igen, drack lite med Lisette och tog det lungt. Kilade ner på statoil och köpte nödvändigheter och gick sen till heroes och chillade lite mera. Vi var rätt chilla alla, spec Robin där han kom i sin Luleå Kommun-tröja.

Vi drack öl och beställde nacho-tallrikar. Det var så underbart gott och vi åt som om vi aldrig sett mat förr!
Jag drog dock efter ett tag, var förbi Emma och lånade mjukisar och sen började färden hemåt.


Kommentarer
Postat av: filuren

meddlar att jag slutar läsa din blogg pga. jag hittat något annat att fördriva tiden med x) keep it up blondie but stick to the water!

2008-07-14 @ 01:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0