I can't change it, but I can fix it

Vaknade inatt en massa gånger av att Teza var så jobbig. Hon höll på slänga armarna i fejjan på mig och mosa in mig i väggen. Sen nån gång fick jag hennes arm tryck mot min näsa så den blev alldeles platt. Fick putta undan henne hela tiden, men sen gav jag upp på morgonen och tog mid mig täcket och la mig på soffan och kollade oth.

När vi gick ner till storstugan sen kollar Angelica, Tezas syrra, på mig och frågar:
- Har du sovit här inatt.. IGEN? Det är tredje gången nu.

Hahah, bra att hon håller koll på hur mycket jag är där. Men jag gillar att vara i deras stuga, och jag gillar familjen också. Speciellt Tezas mamma, och inte bara för att hon alltid säger att jag är gullig och brun, utan för att hon är så mysig. Hon är så ungdomlig (och ung också för den delen) och man får alltid skratta när hon är med.

Senare idag har jag bara varit hemma och kollat på olika serier. Har tagit avsnitt från andra datorn så jag kan se här. Hittade också gamla bilder från förra hösten. Det var ju tider det också.. Även om jag önskar att jag kunde göra om vissa saker.

Råkade somna nu ikväll, vaknade och var helt borta, funderade på varför jag inte låg under täcket och varför jag hade kläderna på mig. Tänkte att morsan hade glömt bort sin lilla älsklings-dotter. Men sen kommer pappa med telefonen och jag blir ännu mer fundersam varför nån ringer mig på morgonen, eller mitt i natten eller vad i helsike nu klockan var.
Det var Elin, men jag var så borta att jag var tvungen att ringa upp efter att vi hade lagt på och fråga vad hon ville. Som sagt, jag hade inte riktigt alla hästar hemma om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0