Destination unknown

Ikväll har jag och Elin vart och rört på fläsket ända bort till kvantum. Trodde att det skulle bli en lång övertalningsprocess att få med henne så jag hade förberett x antal starka argument. Det visade sig dock att jag inte behövde använda ett enda, Elin var pigg på att åka iväg.
Tog oss till och med in till stan och satte oss i norra hamn och avnjöt vårat naturgodis.


Bild från förra sommarn

Blev ett jävla liv här hemma innan jag skulle åka iväg, bara för att jag var sminkad (händer inte överdrivet ofta såhär på sommarkvällarna) trodde mamma och pappa att jag skulle ut på party eller liknande. Nä, till skillnad från vissa andra sitter jag inte och pimplar öl på tisdagar, kalla mig torr men där går gränsen.



Har iaf bokat in en tripp till klubbviken, med Lisette och Elin. Elin var väl inte överdrivet pepp, jag tror hon är skraj för båtturen, eller så svider det i kassan. Men jag och Lisette är peppade så det räcker och blir över!
Förra året snackades det en del om att fara, vi kom iväg en gång, den absolut sista sommarlovsveckan. Skönt att komma iväg i tid iår.
Kommer säkert att bli flopp bara för att jag sett fram emot det här sen.. i höstas?
Fanfanfan, jag ser inte alls fram emot det!!

Och på fredag åker jag på semester, alldeles ensam kommer jag sticka iväg med buss där på morgonkvisten. Kan vara skönt att komma bort ett tag, hur länge det blir är än så länge ett frågetecken. Den som lever får se..

Kommentarer
Postat av: Linda

Haft en trevlig kväll? :)

2008-07-02 @ 01:32:26
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Haft en trevlig kväll? :)

2008-07-02 @ 01:32:29
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0