Brännskadad

Fick ett sånt fint mail från Lisspiss som beskrev sin sitaution "Att leva med känslig hy" för mig.

"Tjeeenaaa! Jag sitter här och har just smörjt in läpparna lite. Du förstår jag har fått någon blåsa lite här och där. Så nu är det blåsor på hakan och läpparna. Hakan är dock mycket bättre, tack som frågar ;)
Nämen, har börjat flagna numera så smörjer in mig dagarna in och ut med lotion. Jag tänkte bara visa dig hur jag ser ut just NU.
 
Hoppas du inte får dåligt samvete eftersom det var du som sa åt mig att skippa solkrämen ;) Hohoho, du får skratta hur mycket du vill. För det gör jag. - Snart 4 dagar sedan vi stekte och jag ser fortfarande förfärlig ut.."

Herregud, bilder och allt hade hon bifogat, men dom sparar jag för mig själv, kommer att bli ett jäkla liv annars. Hon såg iaf för jävlig ut om jag ska vara ärlig, och allt är mitt fel.. FÖRLÅT! Har varit där och kikat på henne ikväll, spyan var i halsen bara av att kolla på flickstackarn..

Sara kollade på bilderna nu och sa att hon såg ut som en som hade kunnat vara med i Outsiders. Kanske kan bli en tv-kändis av min lilla Pisse ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0