Uppdatering

Mamma gav mig nyss pengar att köpa en ny mascara för, hon ska åka till Pajala imorrn och ville ta med min, varför hon nu i hela friden ska ha den till. Hon brukar aldrig sminka sig när hon är där, visste inte ens att hon skulle fara förrän för typ för 10 min sen. Blir lite fundersam på vad hon har för nåt i kikaren, kanske hon ska dit och flörta med nå bya-pojkar. Borde jag varna pappa..?
Nä, ska kila och se sjukhuset med henne nu, då blir hon så glad när hon får snacka om sina hjärtan och grejer. Sitter där och lyser i soffan när hon säger vad som är felet före läkarna på tv:n, rätt gulligt. Kan jag ju samtidigt passa på att förhöra henne om hennes plötsliga planer att åka iväg.
Sen får jag ta itu med det större problemet: Vilken mascara ska jag välja!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0