Tidsfördriv

Söndag idag och jag har inget bättre för mig än att sitta och skriva om mitt extremt intressanta liv. Men antar att andra som inte heller har nåt att göra kommer att sitta att läsa en massa extremt intressanta bloggar så jag antar att mitt inlägg kommer att komma väl till pass där.

Helgen har spendrerats i lugnets tecken, bra sällskap, film och gotta, alltid en lyckad kombination.
Om mamma och pappa hade vetat att jag skulle bli så här skötsam nu för ett år sen hade dom nog gråtit av lycka, för då var jag varkligen inte favoritungen här hemma om man säger så ;)
image85
Förra året ;)

Igår ringde Ida och väckte mig alldeles för tidigt, men snäll som jag är steg jag upp och gick på stan med henne och även Eva. Skulle shoppa upp dom 500 spännen jag hade i börsen, men snålheten kom ikapp och det blev endast fika för 8 kronor.
Hyrde även film med dom på kvällen och allt som allt gick jag back med ungefär 20 kronor, rätt hyffsat måste jag säga.
Jag fick äran att välja filmerna och dom var rätt hyffsade dom också.

Teza ringde och berättade om sitt missöde när hon råkade ringa till mammas mobil ist för min.
Pappa hade svarat och ingen av dom hade fattat ett skit.

- Vem är du?
- Men vem är du!?

Sen hade pappa mumlat fram något om att jag var hos Ylva, nej det är Sara som är där.. Karin, hon är ju hos Ida.
Nejdå, jag tar det inte alls personligt att pappa 90 % av alla gånger inte skiljer på mig och Sara. Med två döttar är det inte lätt att veta vem som är vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0