Rubrikjävel

Var med Sara och Linda igår och såg lite tv och sånt, Gossip Girl och Gynning, men det var ingen riktig tv-kväll för mig igår, Gossip var okej, hade sett nästan hela förut, men Gynning.. Nä hon gjorde mig besviken! Gav upp efter andra pausen och gick och la mig ;)
Vaknade när Sara kom in i mitt rum och höll på bonka och ha sig, blev otroligt jävla less, men insåg sen att det säkert är så jag är varje morgon när jag kommer in i hennes rum och ska ha en massa stuff ;)

Nåja, dagens planer ser ut som så att jag inte har några planer ;) Jag och Idus snacka tidigare om lite simning hm.. Känns rätt jobbigt men ite träning för mig skulle kanske inte sitta så illa. Har lite intressant skvaller som jag skulle behöva få ur mig också, glappkäft som jag är ;)

Sen hörde jag ett litet rykte om att Ollfan ville se Grey's med Cornet (okej läste på bloggen, rätt bra med bloggar man slipper prata med varandra) men bara om hon var på bra humör. Vafan är det för snack, Cornet som alltid är så gooo! Hålla på sprida rykten om att hon är sur och dryg, dålig stil må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0