onsdag

Har just bestämt mig för att jag inte tänker stressa och göra klart filmanalysen som ska in imorrn nu ikväll. Ett skönt beslut! Får ta och lämna den efter helgen, eller möjligtvis på fredag om jag är duktig. Skulle kunna göra den på mitt 5 timmars hål som jag har då. Var ju borta när alla andra såg filmen så Ellipelli förstår säkert att jag inte har hunnit skriva klart den.

Skolan gick ändå rätt ok idag, jobbade väl inte direkt på nån lektion, menmeeeen.
Gjorde höga äventyret på idrotten som var kul. Inte alls lika läskigt som när jag gjorde i nian och skakade som ett apslöv när jag kom ner. Men lite pirrigt i magen var det.

Nåja, ska städa klart mitt rum nu som jag började göra. Bytte lampa i taket som inte funkat på typ nåra månader så nu ser man hur stökigt det verkligen är ;)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt trist inlägg, kom igen nu ;)

2008-01-24 @ 15:43:24
URL: http://saraaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0