Hejhej

Kom nyss hem, har vart och tränat med Ida.
Alla blir chockade bara jag nämner ordet träning ;)
Men det är ju typ gratishelg nu på gymmen så där har ni förklaringen.
Gratis är gott, speciellt för en snål person som mig.
Mamma var lite orolig och sa åt mig att äta och dricka ordentligt så jag inte skulle svimma och att det bara var att ringa om jag började må dåligt.
Men herregud, det är inte så att jag aldrig har tränat förut :O
Var typ bara nåt år sen jag slutade med fotboll typ 3 gånger i veckan, hallååå?

Aja, var på nå bodybalace som var ganska kul, inte så jobbigt men känner på mig att jag kommer ha en grym träningsvärk imorgon när jag vaknar ;)
Imorrn kanske det också blir lite träning med Emma och Elin om dom är pigga på det.

Nåja, nu ska jag kila i duschen och sen återgå till mina gamla vanor, dvs lägga mig i sängen med nå gotta och kolla på Andra Avenyn, tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0