2008-01-25

Har vart till skolan i morse och haft spanska, tänkte inte gå men tog mig dit tillslut.
Fick veta vart vi ligger i kursen och det såg väl rätt så bra ut för mig :)

Sen åkte jag hem, var tvungen att betala på bussen för en viss person har mitt busskort..
Busschauffören blängde surt på mig när jag kom där och langade upp 10-20 enkronor och 50-öringar som jag snott av Sara, det var det enda fattiglappen hade.

Det var faktiskt rigtigt mysigt vinterväder ute, så när jag kom hem och möttes av en gapande tom kyl tog jag mig ut på en promenix till konkan och köpte lunch.

Sen har jag hunnit med en massa, ganska skönt att vara ledig så här på morgonkvisten, man hinner med en massa. Om jag inte hade haft lektion på morgonen hade jag väl bara legat och sovit, men nu kan jag göra lite nytta. Och på tal om det ska jag v'äl göra klart lite läxor nu.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0