:)

Jag är sjuk.
Har vart hemma från skolan i två dagar, mycket ovanligt för att vara mig.
I onsdags så satt jag och Sara och diskuterade en massa långt in på natten och när pappas väckarklocka ringde på morgonen fattade vi att vi hade spårat lite. Sara flög ut ur mitt rum så att pappa inte skulle märka att vi var vakna och jag hann sova en timma innan min väckarklocka ringde.
Då var jag extremt borta, sms:ade Teza att jag skulle ta en sovmorgon:


"såg viveka att jag inte kommer
och sen till ellinor men att jag
kommer sen efter lunch nån
 gång för jag är så borta men
såg inte det vik dom"


Sedan började jag må illa och efter att jag hade spytt somnade jag om och sov till 5.
Spenderade hela dagen i sängen och låg och kollade på minst 15 andra avenyn-avsnitt. Vill inte ens tänka mig hur länge det är.
Imorse när mamma väckte mig var jag så trött att jag inte orkade till skolan.
Men nu tror varken mamma eller Sara på att jag är sjuk längre så får ingen service nå mer :(

Såg one tree hill nyss, riktigt bra, fick typ gåshud för att det var så fint. Och nån gång tårar i ögonen, men det vet jag inte om var av oth eller något annat som jag har sett, har kollat på en massa olika serier så håller inte koll på allt ;)

Ikväll ska jag ta mig ut på första gången sen i onsdags och åka och hälsa på Emmsi ;) Och bara chilla och sånt där.

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0