1 månad sen julafton

Värsta snöstormen har det vart idag, jag som väntade på sommaren. Hade mer än gärna sett att det inte kom nå snö iår, menmen..
En plåga var det iaf att gå in till stan efter skolan och ännu värre vare att gå hem från bussen när jag kom hem. Blev så less att jag sprang, eller typ plumsade, den sista biten och var alldeles utmattad när jag kom hem.

Hittade värsta lappen på kylskåpsdörren där Sara höll på smöra och skriva till mamma och pappa att hon älskade dom. Det var så flottigt att jag höll på spy. Kan tänka mig att man snart kommer höra Sara:
"Kan ni betala ett gymkort åt mig, snääääälla?
Nä, sånt svammel behöver inte jag hålla på med, fick ändå höra att jag var mammas lilla guldklimp :)

Är astrött nu, men att gå och lägga sig innan 10 känns så töntigt så får sitta uppe ett tag till. Ska bädda ner mig i sängen på ett tag och se one tree hill igen, det var så bra! Eller laguna beach kanske, det var ett tag sen..

Som vanligt börjar jag 8.15 imorron, har bara sovmorgon på måndag så när det börjar komma till torsdag-fredag är jag rätt så sliten på mornarna. Ganska surt för hade jag inte haft fittspanskan skulle jag börja 10 i 2. Men måste ändå gå för jag vill veta vad jag fick på provet. Sen kan jag åka hem och fortsätta mitt sovande.

Fick btw alla rätt på matteprovet ;) Nog för att det var ett hemprov, men iaf. Sen så har jag skrivit typ 3 sidor på mitt nk-arbete som ska in vecka 8 eller nå, ganska amitiöst för att vara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0