Update

Melodifestivalen ikväll, inte för att jag bryr mig inte så värst mycket, bara kul att se för sakens skull. Men när den där vikingarna-gubben (det var väl vikingarna han var med i?) gick vidare var det ju nästan skandal. Menmen han kommer ändå inte kamma hem hela skiten så det spelar väl inte så stor roll.



Sen gick ju även Amy vidare, eller kanske vi ska tilltala henne men "mobbade-Amy" som jag och Emma körde med när nån hon kände som gått på samma skola som Amy berättade att hon hade varit mobbad. Haha, vi höll alltid på om det där, och speciellt när Lisette hörde eftersom vi visste att hon alltid haft en liten kärlek till Amy ;)

Bäst på hela kvällen, men som tyvärr inte gick att rösta på, måste ju ändå ha vart Björn Gustavsson. Hahahaha så jävla grym var han, helt synd att han var med så lite.

"Världen är liten; jag skickade ner
ett par badbyxor som present till
mitt fadderbarn i Afrika, och det visade
sig att det var han som hade sytt dom!"


HAHAHAHAHA, jag och Elin typ dog ;) Ser honom framför mig när han säger det, med hans jävla blåsta ansiktsuttryck och dialekt är det bara föör klockrent!!

Kommentarer
Postat av: emmsii

HAHAHA JAA fyfan vad rolig han är!!!!!! :D

2008-02-10 @ 00:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0