Sportlov

Dom två senaste dagarna känns att ha varat hur länge som helst, har hunnit med både det ena och det andra.


Var ut på äventyr med Emmsi igår på dan, tog en tripp och friskade upp lite gamla minnen. Träffade en och annan känd kotte som lös som solar när dom såg oss!

Sen fick hon äran att komma hem till mig, har inte hänt sen oktober -06 om man ska vara exakt. Vilket är typ 1 och ett halvt år sen, haha.


På kvällen ville jag åka till henne på klintis, men någon segade så jag, Elin och Emma åkte till Lisette ist. Där blev det gotta, babbel, tv och lite mera babbel, så som det ska vara.

Höll på flumma oss när vi snacka om nån vagga och självklart så drömde jag inatt att jag skulle göra en vagga i slöjden åt Emmsi ;)

Var uppe med tuppen imorse och åkte till gymmet redan halv 10.

Skulle på body step, men blev lite tjorv så körde bara skidmaskinen ett tag, resten av tiden satt vi och käkade frukt där nere, eller jag käkade, Ida var bara rastlös.




Bokade en tid för massaG och sen åkte vi en sväng till mig för att jag prompt skulle duscha innan. Missade bussen tillbaka så fick stressa som hundar för att hinna till våran tid.
Det var det värt för massagen var typ det skönaste jag vart med om på länge!

Kändes lite naket till en början när man låg där utan nåt på överkroppen och med en ung kille som kladdade på en, men man vande sig.
Han använde värsta oljan och varma stenar, asduktig, man ville aldrig att det skulle ta slut.

Dock så är jag lite kittlig i ryggraden och sprattlade till då och så där jag låg.


Har också hunnit med en sväng och kollat på basket med lite sånt folk. Basketmänniskor är typ en egen art har jag kommit fram till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0