Sommarjobb -07

Sitter och läser mina första blogginlägg, vilka jävla flashbacks man får!
Minns typ allt, vad jag hade för kläder, känslor, tankar och allt, så jävla kul!
Nu läser jag om när jag sommarjobbade, och jag kan inte tro det jag skriver men:
- FYFAN vad jag saknar sommarjobbet!

"På lunchen, haha, det var fan veckans bästa, en annan sommarjobbare ramlade av stolen. Hon typ snackade i telefon och så såg jag hur hon dök ner och försvann under bordet. Jag brast ut i världens asgarv, seriöst jag kunde inte hjälpa det. Så fort jag lugnat mig så kolla jag på Sandra så börja vi skratta igen, så jävla kul det var asså! Hon drog typ efter det, helt jävla röd i fejjan!"

JAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖR

Det låter inte så jävla kul, men live asså, obeskrivligt!
Brukar se henne ibland, knappt så jag kan hålla mig för skratt ;)

Nä sommarjobbet var fan tider.
Ena dagen sa min handledare jag var tvungen att göra om det jag gjorde, för att det var snett och fult.
Andra dagen var jag hennes favoritbarn:
- Du är så duktig Karin, det är guld värt att ha dig här!
Man visste aldrig om man skulle bli kollad på med den där blicken "har du noll hjärnceller, det var ju verkligen inte såhär du skulle göra" eller om man skulle få sig ett uppmuntrande leende.
Snacka om dubbla personligheter kärringen hade!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, det här kanske är en dum fråga,
men jag undrar hur du äter din ballerina? :D

läs mer här; http://mydearbylia.blogg.se/1203033889_hur_ter_du_din_baller.html

2008-02-15 @ 02:11:52
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0