Sista flummet sen är det färdigsvamlat

Kan ju börja med att ursäkta mig om jag var taskig mot bodyn, som vi kan kalla honom för att visa respekt mot hans integritet, men var på jättedåligt humör när jag kom hem och kände att jag var tvungen att ta ut allt på någon utomstående.
Kände att jag hade kunnat slå in näsbenet på halva luleås befolkning, men då är det tur att guldklimparna finns! Bland annat Emmiz-gummans kort som värmde sött när jag läste det :') Och alla andra älsklingar som piggar upp tillvaron!!
Ringde Ida och beklagade mig och sen kom pappa med chips och dipp. Ibland krävs det bara nåt smått för att allt ska bli på topp igen!

Åkte till Ida, såg Let's Dance och pressa chips och sen kom Eva och dom såg film. Jag låg och sov hela, djuupt. Vaknade inte ens av att jag fick sms och nu när jag tänker efter minns jag att jag slog upp ögonen och trodde att Eva var en viss annan person. Hann tänka att det var mystiskt att jag låg i samma säng som denne person men somnade om rätt kvickt.



Efter 10 miljarder uppdateringar det senaste dygnet och ungefär lika många skumma och flummiga inlägg ska jag göra natt och bädda ner mig i min sääng!
Förhoppningsvis vaknar jag utvilad imorgon och vi får hoppas att min lite mer normala sida visar sig då. Torra Karin ska göra comeback och jag ska verkligen sluta med att kalla mina vänner guldklimpar då också, eftersom det typ är det fulaste och töntigaste ord jag någonsin nämt i min blogg.

Det här är nog också det flummigaste dygnet detta år, har haft värsta feel the love-temat i varenda cell i kroppen!
Men kan ju passa på att meddela att besökarna ökat en del efter min intensiva aktivitet.

Trevligt det och gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Josiee

Pssst;Du har väl inte missat tävlingen på min blogg där du kan vinna snygga pumps från Steve Madden?

http://josieeme.blogg.se/fashion/1202988334_vinn_steve_madden_sko.html#comment

2008-02-16 @ 11:23:32
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0