Nördvarning

Ja, det är nördvarning på mig, fick nån fix idé idag om att matte e var något för mig ;)
Ylikangas peppade och jag gick till syon och snackade.
Hon blev förvånad kan jag ju säga!
Tyvärr så var det ju inga från led som skulle läsa det, men hon skulle försöka fixa in oss med nåt annat program, troligtvis idrotts ;)
HAHA, jag och Ylikangas på besök på kungs med alla idrottare, kan säkert bli ett spännade äventyr typ alla dagar i veckan (läser både D och E på ett år då).
Fast även om jag läser bara D så kommer vi läsa det där, alla har typ blivit avskräckta av matte C.
Har iaf lång tid att fundera på eftersom jag troligtvis då bara kommer att utöka kurserna med 50 poäng, eller så tar jag bort idrotten, skulle vara obeskrivligt skönt att slippa den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0