Lovely

Var grymt nattfull igår, ojoj.
Skrev värsta inlägget om nattfullhet och grejer, men det publicerades aldrig, och jag tror det var bäst så. Hade nog inte velat läsa det idag, det var extremt dilligt.

Hörde att mami var uppe också så jag var kvickt tvungen att släcka, hon blir så nojig och tror att jag ska dö om jag är uppe längre än till 12 ;)

Var och åt en mysig alla ♥ dag-måltid på max med en av mina guldklimpar, som jag så käckt döpte dom till igår såg jag ;)
Jag och Sara åkte iväg på kvällskvisten, men innan var vi och spanade lite. På en person som var totallt okänd för mig, men vad hade jag för val annat än att snällt åka med.
Ställde oss på parkeringen väntade tills personen fick hämtning.
- Vi följer efter!
Sar startade bilen och började åka, men där var jag tvungen att stoppa henne, vi var ju inte lite synliga med våra planer ;)

Vi kom iaf till max tillslut och där blev vi båda kära, dock inte i varandra, utan i bruden i kassan. Andra gången denna vecka jag blir kär i en tjej, tidigare var det en i en film som bara var föööör söt!
Nä, jag och Sara bara kollade på varann och visste vad den andra tänkte: "Den bruden diggar vi stenhårt!".
Maten var jättejättejättegod!
Sen bjöds det även på glass, så tog hon en extra stor bägare åt oss och två skedar, måå :)
Så passande att på alla ♥ dag att mysa lite över en bägare glass!

Sen blev det även lite andra äventyr, myys! :)

Jävla mys dag asså, det borde vara oftare, man får ju värsta stämningen i hela bodyn liksom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA jag sitter och skrattar högt på jobbet, hade helt glömt bort spejningen!!!!

2008-02-15 @ 11:44:03
URL: http://saraaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0