Jävla sär ;)

Ska tag i att skriva klart rapporten till nk:n nu, känns inte så lockande.
Men har iaf laddat upp med att äta en massa chips och godis, skulle sluta äta gotta på vardagar, men med 4 chipspåsar och en massa godis här hemma är det inte lätt.
Jag har iaf vart duktig och tränat mån, tis och två gånger igår, så jag antar att det jämnar ut sig.
Skippade idrotten igår för att gå på pilates, fast det var ganska ovärt eftersom det mer kändes som avslappning än träning. Var iaf på poweryoga sen på kvällen med Emmsi och Mickis och det tog lite mer, tro det eller ej ;)

Hann också med en tripp till Inre Kraft's kontor där på lunchen.
Jag och allas våran Lennis diskuterade ett framtida samarbete ;)
Nä, men jag ska göra min apu hos BODYN. Jag dör.
Jag som knappt kan ta hand om mig själv ska praoa som personlig assistent, lyckat!
Fast jag har ju mina planer med det, med dom klyftiga tipsen från Sara ska jag nog kunna manipulera honom ;)

Myglar ihop min apu litegrann, ska även vara några dagar på Waldorf.
Han hade nog lite höga tankar om mig när han satte mig i matsalen för att servera, jag klarar knappt av att ta min egen lunch i skolan utan att drälla..
Menmen, det kanske finns hopp även för mig att lära mig sånt!

Fast det är fan osäkert om jag kommer tillbaka till skolan efter påskis sen, känns som att jag har tagit mig lite vatten över huvudet.
Första veckan ska jag göra något jag är kassast i världen på och sen de två andra ska jag göra något jag hatar, vad har jag tänkt med?
Men förhoppningsvis blir det rätt chill att vara hos bodyn, det enda han verkar göra är att hänga i sin stol dagarna i ända.
Mötte förresten honom på stan idag, höll på dö!
Glömde till och med att säga hejdå till Teza för att jag blev så till mig av att se min framtida polare ;)

Okej, nk var det Karin!!
Pusspuss :)


Kommentarer
Postat av: Lindis

Hahahaha, asså BODYN, jag dööör :D Kan inte ens tänka tanken att se dig jobba med sånt för det är så jävla olikt ;) Men baktanken är gudomlig, haha

2008-02-21 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0