Inte min dag

Jag fick sota för dom där chipsen jag snaskade i mig, och inte bara för att jag lägger på mig onödigt fett, nä nu tvingar pappa mig ner till konsum för att köpa nya åt honom, för mina pengar :O Han hade tydligen köpt dom igår för att slippa gå ner och handla idag eftersom mamma har bilen i Pajala, lathet går i släkten..
Känns inte direkt jättelockande att gå hela vägen dit i detta väder kan jag ju tala om. Men ska köpa nå extra gott åt mig då också, det är jag värd :)

Faaaan! Sparka just ut typ en halvliter vatten över hela mattan! :@ Jävla Sara, hennes fel, det var hon som ställde muggen på det sämsta stället när jag skulle fläta hennes hår. Orkar fan inte torka, får hoppas att det löser sig själv, jävla balle!!

Nu ska jag traska iväg då......
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0