I want it all

Skola - Ett ord: BORING

Drygaste hålet ever - Åkte hem, käka 5 mackor och tillbaka till skolan. Mötte typ ALLA som var på väg hem. Kände mig duktig som kämpade mig mot strömmen.

Spanska - Kan leva på länge att jag gick på den lektionen och tänka på det för att bota ångesten för att jag helt slutat plugga.


Träning - Aerobics med Sara och Ylva, över förväntan, men diggade ändå bäst avslappningen. Sen lite annat, men kände av det tunna matintaget , enbart 7 mackor och två glas juice på hela dan, så styrde kosan hemåt.

Skulle försöka mig på att dricka lite vatten från kranen, men gav upp när det rann över hela ansiktet. Kollade sen surt på dom som använde den andra kranen och kunde dricka sofistikerat utan att drälla.

En ny lärdom - Höger kran dricker man ur, Vänster kran fyller man vattenflaskan med.


Hemfärd - Missade bussen med 4 minuter så fick vänta en halvtimma. Som tur var hade Elin också vägarna hem, även om vi först stod som två fån på varsin sida om vägen för att ingen var säkra på att det verkligen var den andra på andra sidan.

Middag, dusch, sova - Teza har taggat till att skippa läxorna, så så får det bli! God natt.




Kan ju också nämna sådär i förbifarten att min mor drog en liten pik till mig om att jag såg dryg ut.

Hon varnade mig för att ge den där blicken, som hon så käckt kallade det, till killar eftersom jag då skulle skrämma bort dom trodde hon.

Lovade att sluta, så nu om man får tro henne kommer killarna att ramla in.


Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Tävla om en fuktcreme värde 363;- i min blogg! :)

http://salongjessica.blogg.se

2008-02-12 @ 16:33:19
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: Sara

Karin blogga dååå, har inget att göra :P

2008-02-12 @ 20:07:29
URL: http://saraaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0