Godnatt

Emma var till björx idag, så jag gick ner till Elin.
Möttes av en pluggande Emmsi, ja hör och häpna hon satt med näsan i engelskaboken!
Hon är ju bättre än mig, jag har lagt ner pluggandet ett tag.
Eller gjorde nåra tal i matten nyss, gick utmärkt.
Nåja, det var mys ikväll, har inte träffat Emma på väldigt länge känns det som, minns faktiskt inte när det var. Självklart var det mys att se Elin också, men det var inte lika länge sen ;)

image106


Snackade skit om en massa som vanligt, mohahaha, om det kliade på nåns näsa så var det troligtvis vi som snackade om er!
Jag och Emma gjorde också en snabbvisit i Elins garderob, Emma hittade allas våran favorit, döskalletröjan, och jag fick väl också med mig nåt.
Elin har ju faktiskt haft mina kära mjukisar i år och dar, eller sen den 19 maj iaf. Haha mitt  minne är på topp, Emma och hennes superminne bör se upp!

På tal om Emmas superminne så tog vi upp nåra gamla godingar också.
Det roligaste var ju nästan det där vi höll på om på balen i nian, att våra kavaljerer skulle byta efternamn. Hade jag helt glömt bort, men det skulle ju bara vara fööör klockrent!!

Upptäckte även att jag och Emma teamar som aldrig förr med våra visa-kort och e-legitimationer, haha ;)
Har fått mitt kort nu så imorrn blir det shopping, kanske.
Om det inte svider för mycket.
Får hoppas att jag kommer ihåg koden också, om ni ser nån som måste slå om koden en miljon gånger, eller får kortet slukat i en bankomat kan det mycket väl vara jag.
Det skulle ju inte precis vara första gången..

Kommentarer
Postat av: emmsii

haha kexet du är bara för sööööt!!! :D och alltid har vi lika roligt med vårat skitsnack ;))

2008-02-14 @ 20:29:06
URL: http://emmaliakka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0