Godmorgon!

Ska strax ta mig till skolan, har stått och bråkat med mitt hår hela morgonen. Sprayet var bra, det är mitt hår det är fel på. Nu fick jag till det någorlunda, men vi får se hur länge det håller sig, tippar på att det lär vara platt som en pannkaka lagom tills jag är framme i skolan ;)
Råkade börja dampa till mamma också, så får gå och snacka med henne lite innan jag drar så hon blir glad igen.

Ljög för henne igår att jag var på party i lördags, trots att vi bara chilla jag och Pisse, ganska omvänt ;) Men hon tyckte det var kul, det finns nog en liten partyråtta inom henne trots allt, bara det är den är väl gömd ;) Kan nog tänka mig vad hon har gjort på alla sina utlandsresor för x antal år sen!

Gick btw och la mig typ klockan 9 igår, eller låg och kolla Laguna Beach <3
Ställde aldrig klockan till imorse, men vaknade pigg och utvilad halv 8, naaaiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0