Godmorgon!

Blev väckt på ett annorlunda sätt imorse, men det funkade det med. För nu sitter jag här pigg och alert och har vart vaken sen 9. Jag kan inte ens minnas att jag har gått upp så tidigt på en lördag på typ månader :O

Har till och med bäddat sängen och plockat undan en massa, kanske att jag till och med drar nåra tag med dammsugaren så här på morgonkvisten.
Mamma kommer troligtvis hem idag och hon skulle bli så lycklig om det var städat, jag måste ju fortsätta stärka denna braiga period som vi är inne i.

Har också hittat bilder från högstadiet nån gång, typ 2-3 år sen.

image86  image87  image93
image88  image89  image95
image90  image92  image94

Helt sjukt småa alla var, som små myror hela bunten!! ;)

Kommentarer
Postat av: condis -kexet!! ;)

hahahah fan vad sööööta!!! =)

2008-02-02 @ 11:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0