En promenad senare

Vem fan försökte jag lura med och skriva att jag skulle gå och köpa ett äpple?
Nog fan vet jag väl att jag inte går och köper ett skrumpet äpple när jag väl tar mig utanför dörren.
Nä, det blev en påse kryptoniter som landade på disken i kassan. Underbara, välsmakande, icke-tungvänliga kryptosar!

Tog mig sen en promenad runt här på björx med telen klistrad vid örat.
Mötte typ hur mycket folk som helst, alla hade tydligen en liten söndagspromenad inskrivet på schemat idag.
Satt och läste nån bröllopsspecial tidigare idag, men den otroliga lusten att gifta mig dog när jag såg alla par som var ute och gick.
Frugorna med stavar och männen som trumpet traskade efter, fan vilket torrt liv.
Tysta som möss gick dom också, klart när man lever med varandra 24/7 är det väl klart att man får slut på samtalsämnen.

Såg Agneta och Erik Parding. Aggen-taggen, gamla läraren från tiden på bosken, förutom att hon hade grått hår nu var hon lika söt som alltid. Och Erik min tandläkare, även han såg likadan ut som vanligt, läskig men samtidigt rätt söt han med.
Elins päron hade vägarna till konsum och sen mötte jag även min gamla fotbollstränare, vilka minnen! Alla träningar, matcher och cuper man har spenderat med honom.

Nä, nu ska jag kicka ut mamma härifrån som har slagit läger i min säng. Hon låter som en liten unge när hon fascineras av att den är ställbar och håller på att åka upp och ner, ojoj ;)

Kommentarer
Postat av: emmsii

åååååh aggen ;)) fyfan vad sööööt!

2008-02-10 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0