Det har spårat

Alla hjärtans dag är officiellt över nu.
Den har vart bra, en mysig dag :)

Känner typ bara positiva tankar kring allt och alla, ingenting kan stoppa mitt goda humör.
För vad spelar det för roll om 10 år att jag inte gjort min spanskaläxa? Hemsidan har jag inte heller mailat in, och jag kommer att få spendera hela helgen med näsan i nk-boken.
Men jag har inte en gnutta ångest.
Ångestklumpen har jag rullat ihop till en boll och skjutit ett klockrent skott i krysset med.
1-0 till mig! (Ja, jag saknar fotbollen, känslan av att göra mål, att vinna..)
Och vad spelar det för roll om jag inte sover något inatt, världen går inte under och jag kommer knappast heller att dö.
Som sagt, allt är bara bra :)

Just nu iaf, imorgon när jag vaknar, om jag ens "orkar" sova, men då iaf kommer jag störa mig på var och varannan människa. Jag kommer att vara sur och grinig och bara oroa mig inför prov och annat tjafs.
Den dagen, den sorgen.

Men icket att förglömma så har jag en massa guldklimpar runt om mig som höjer humöret. Dom är värda att uppmärkssammas, inte bara denna dag, utan alla!


Kommentarer
Postat av: emmsii

allså karin nilsson, varför skrev du blogg 03.30??

2008-02-15 @ 08:50:50
URL: http://emmaliakka.blogg.se
Postat av: Anonym

Vaaaaaaaa? Du har inte skrivit om våran alla hjärtans dag dejt på max :O :O :O

2008-02-15 @ 09:34:11
URL: http://saraaaan.blogg.se
Postat av: Anonym

och föressten var du inte alls på ditt sura morron humör imorse :O chockerande :P

2008-02-15 @ 11:24:00
Postat av: kaaarin

nä jag hade ju dig här hemma ;)

2008-02-15 @ 12:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0