DAMP..

..på alla som skriver att dom har så mycket att göra i skolan, gör era läxor då ist för att sitta och klaga på bloggen!
Vilja, ambition och självdiciplin handlar det om, skaffa lite sånt ist för att sitta vid datorn och tyck synd om er själva.
För det är ju knappast så att någon tvingar er att sitta och skriva om allt ni har, och det är fan ingen som bryr sig heller.

Klart att jag har annat för mig än att sitta och spela kungen för hundrasjuttioelfte gången, bara för att jag ska få 100 % i statistiken.
Men för tillfället är det mitt mål och jag skiter i allt vad skola heter.
Så sorry Leffe, Karin, Marianne, Viveka, Jenny, Ingegärd och Margareta;
- Jag lägger skolarbetet på hyllan tills jag lyckas med mitt (för tillfället) största mål!

image108


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0