Aj aj!

Jag känner av en grym träningsvärk i magen, usch! Var och tränade idag också (världen går under, Karin tränar två dagar i rad!). Hade inget att göra på mitt hål så tog en sväng till nautilus med Sara och Linda. Gjorde typ 20 min på skidmaskinen och sen fick det vara nog.

Låg och kollade Grey's med Sara sen, hon har till och med börjat ändra sina mattider för att hinna se det, då har det gått långt, alla vet att famlijen Nilsson alltid äter familjemiddag tillsammans!
Vi låg iaf där som två kärringar, så fort vi skulle röra oss höll vi på oja och ha oss pga träningsvärken ;)

Lite kul också att Sara sagt i omklädningsrummet:
- Jag har Uffes kalsonger på mig!
Misstolkas ganska så lätt, det är inte så illa som det låter ;)

Nä nu ska jag samla mod och ta mig ut i kylan, sorry babe att jag sviker kvällsmyset, men nån gång måste vi ju vara borta från varandra, börjar nästan kännas som att vi lever ett och samma liv så som vi umgås ;)

Kommentarer
Postat av: emmsii

haha familjen nilsson äter antingen 5 eller halv 6, beroende på om din mor jobbar ;)

2008-02-04 @ 22:29:16
Postat av: Karin

Haha, helt rätt emmsi, du har koll på oss!

2008-02-05 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0