17 månader kvar!

Köpte slingfärg idag och så har Sara slingat det, hon gjorde ett bra jobb och det är inte alls hennes fel att jag är så jävla missnöjd med det.
Gjorde dundertabben också att blanda färgen radan innan vi dragit ut slingorna och när vi var klar med det kom vi på att den var oandvändbar, var tvungen att handla ny färg..
Så med slingmössan på skallen bar det iväg på jakt efter ny färg, sååå onödigt för ekonomin!! Just såna grejer kan gnaga i mig hur länge som helst, kan helt enkelt inte släppa att jag i princip slängt en hunka i sjön (att jag sen köpte 3 påsar kryptoniter som tröst sved inte alls i plånkan).
Färgen blev iaf mörkare än förut, okej det gula är borta, men trots tappra försök av Sara är jag inte nöjd mitt hår har övergått i en oidentifierbar färg, typ grått.
Nåja, kanske bara för att jag en så stark bild av idealhåret, som Lo´s i Laguna Beach, långt och somrigt blekt, "tovigt" osv.. Men nu låter jag det vara ett tag, så att det växer, och till sommarn ska jag fan i mig ha fått mitt drömhår!!

Kvällen har sen spenderats med Lisette, skulle kanske på party (nyktra ofc) men dom planerna gick upp i rök ;)
Kollade ist film och det nya oth-avsnittet som jag inte fått hem. Lisse bjöd på kladdis och tvingade i mig chips, jag som skulle sluta med det.. Sen tryckte jag i mig ett helt paket kryptosar så jag har sår i hela munnen.
Kvällen avslutades med att vi skjutsade Lisette till lite äventyr medan jag for hem till min egna sköna säng!

Kände att min blogg är extremt tråkig, så piggar upp med lite pix!


2007 - 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0