+/- 0

Har nyss vart och tränat lite, inte hockey utan tog en tripp till helex, hehehehe.. ;)
Skulle med Sara på bodypump, men det såg lite för .. jobbigt ut. Nä men det var typ fullt så skulle ändå inte få plats. Drog tabben och var med på bodyjam ist. Jag och min superkassa kordination gjorde några halvhjärtade försök att hänga med, men det bjuder jag på!
Körde också lite i gymmet när vi väl var där.

Brände bort lite av chokladbollarna som jag bakade hos Ida, som tog slut på ett nafs, klart när jag är i farten. Och sockerkakan som jag bakade igår, fan vad jag är onyttig asså, ska bli bättring. Igår fick jag typ sockerchock av allt sött jag satte i mig och formligen däckade framför Laguna. När pappa kom och väckte mig tog det aslänge att ens fatta vem jag var.


Sen kan jag ju meddela att jag inte riktigt är ett så stort fan av detta väder.
Redan när jag skulle till skolan var jag Bambi på hal is och råkade smälla till nån med väskan. Och även sen när jag skulle hem från skolan blev det nåra slidningar, lite svårt att hålla koll på alla lemmar..
Nä, bättre väder och torr mark är vad jag väntar på!

Kan också berätta att Emma överlevde hennes livräddning igår i bassängen, skönt det! När det handlar om Emma och vatten kan man inte vara annat än orolig!
Men annars om en olycka hade hänt hade hade jag lovat att ta på mig ansvaret för begravningen, låtarna, folket osv.. Skulle posta ett inbjudningskort (vi var inte säkra på om man använder sig av inbjudningskort, men vi skulle köra på det) och posta i nååååns skåp.
Jajamen allt var klappat och klart, men slapp detta, vilket var najs!

Ska hoppa i duschen nu, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: emmsii

jag lever!!:D men synd de ändå, ville ju veta vilka som skulle komma på min begravning ;)

2008-02-07 @ 21:32:18
Postat av: Jonna

åh, jag vill äta upp dem!

2008-02-08 @ 13:01:44
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0