Onsdag

Upptäckte imorse att delar av mitt smink var borta, så typiskt. Just när Sara kommer hem med min foundationborste så råkar hon få med sig mitt dior-smink, puder, rouge och borste tillbaka till Stockholm.. Tänkte vara lite sur på henne över det, men hon skickade ett så roligt sms så det gick ju inge vidare.

Men en riktigt bra dag har det varit idag, trots bristen på smink. Det är otroligt skönt är det att det bara är 2 skoldagar kvar till en långhelg. Är ledig på måndag eftersom vi har komp för öppet hus som jag slipper gå på!

Efter skolan åkte jag och Teza hit, hon torkade äntligen upp juicen som spilldes ut på fyllan för sisådär 2 helger sen. Hon grymtade dock lite när hon upptäckte att det hade torkat in i golvet och på väggen, men nu skiner det så fint. Sen fick jag höra så mycket klagomål om husdjuren jag håller gömda under sängen att jag var tvungen att plocka fram dammsugaren och suga upp stackarna. Nåja, nu är det städat och fint.
Sen fick jag sådana julkänslor att jag skuttade omkring och sjöng julsånger. Strax efter fick Teza bråttom till bussen och skulle hem, undra om det har något samband, min sångröst är ju inte precis något att hänga i julgranen.


Kvällen tillbringar jag med mitt kära "Tomtar på loftet" som jag har laddat hem. Ska också plugga lite historia så Linus inte hånar ihjäl mig när jag inte kan ett skit.
Slipper göra min försenade läxa som jag har eftersom Teza har gjort den åt mig. Vi lever verkligen i symbios, som tack fick hon ta fakta från min psykiatri-rapport.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0