Julhelgen!

Julafton spenderades i Pajala med alla morbröder och det var mysigt trots dramat som självklart uppstod mellan familjen Nilsson och Lehmivaara.
Det var en sån där idyllisk jul i en by täckt av pudervit snö, mycket god mat, ljus och enorma mängder choklad! Har badat bastu och myst på med släkten och alla julklappar.


Kom hem på juldagen och då blev det stress och sen utgång på Grace. Har varit extremt seg sen dess, fast jag och Emma gjorde ett tappert försök och kom iväg på rean dagen efter.. Det var varmt och trångt, men vi gjorde vårt bästa!
Idag vakande jag typ 20 över 1 av att telefonen ringde. Kommer vända dygnet totalt även detta jullov. Kom hem samtidigt som tidningen kom imorse så inte så konstigt att klockan närmar sig halv 5 och jag fortfarande ligger under täcket.

Nä, känner mig inte helt 100 nu, börjar bli förkyld och har ont i mitt gigantiska blåmärke på foten. Kände på juldagen att min fot inte var ok och det var inte så konstigt, är blå från tårna ända till ankeln och det är lika brett som hela foten. Aja, dom högre makterna var iaf på min sida och gjorde så min kära svinkoppa försvann lagomt till utgången. Ibland har man tur!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0