Fredag

Jag och min svinkoppa har kämpat på bra idag, skola, stan, vårdcentralen, stan igen och nu sitter jag och väntar på mat. Köpte en salva som jag förhoppningsvis kan mörda äcklet med. Har fått stränga order om att inte vara och pilla i den, men det är ju som att säga till en unge att inte klämma på julklapparna under granen, helt hopplöst.

I somras mobbade jag Elin dag ut och dag in för hennes koppor som hon hade då och jag antar att jag får tillbaka för det nu. Självklart kommer jag att ha det under jul- och nyårsfirandet också, lucky me!

Köpte iaf studentklänningen idag, mamma mobbade lite att jag redan köpt en, men när hon såg den tyckte hon att den var så fin att jag skulle behålla den. Hon skulle betala den och lovade att köpa en ny åt mig sen om jag hittade någon annan. Då var det löst.

Ikväll ska jag se idol-finalen med Teza och kanske Emma om hon inte har ändrat sig? Vettefan vad hon pysslar med nu, hon dissar mig iaf. Hårt. Pappa har köpt chips och dipp åt mig så det blir mys!
Imorrn ska jag jobba 8-15, så det blir att komma i säng tidigt, till skillnad från alla som vakar nu får jag förhoppningsvis många timmars skönhetssömn.

Nu ska jag se mitt otroligt intressanta program om utseendesfixering som handlar om en 10-åring som får manikyr och går och solduschar, en brud som solat solarium 4-5 gånger i veckan sen hon var 11 år och en tredje som försöker få sin 9-åriga syster att börja banta. Jättespännande!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0