Söndag

God morgon!

Vaknade redan vid 10 imorse, men har legat kvar i sängen och degat. Min favoritsysselsättning på helgerna.
Igår hade jag en jättebra kväll, mycket skratt, tjejsnack och lite mobbing kanske ;) Vi var samlade alla hemma hos Elin, jag, Lisette, Emma och Elin.

Idag ska jag bara ta det lugnt, städa garderoben, kanske övningsköra (pappa tjatar om det, trots att det är över ett halvår tills jag ens fyller år..) och kolla på mobiler. Alla tjatar om att jag ska välja ut en mobil, men jag har sån beslutsångest! Blir bara stressad så jag skjuter upp det hela tiden trots att det låter som om något ska sprängas i min. Har iaf lovat mig själv att jag ska ha en ny innan nästa år.

Ska också ringa Teza sen och skvallra lite med henne. Har så mycket på hjärtat att berätta så jag nästan måste skriva en minneslapp så jag kommer ihåg allt! Annars blir det alltid så att jag kommer ihåg det oviktiga och glömmer det väsentliga som jag egentligen ringde för att säga. Hon mobbar fortfarande den gången förrförra sommaren då jag bara sa oviktiga (och säkert ointressanta) saker om mig själv, men glömde att berätta den lilla detaljen att Ida hade slagit upp hakan och åkt till sjukhuset för att sy.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0