Söndag

Sara berättade om ett par skor som hon hade beställt och sa att jag skulle göra det också. Jag var dock motsträvig och skulle absolut inte ha några.
- Bara du inte ångrar dig sen när du ser hur fina dom är!
- Nä det kommer jag inte att göra.


Gick sen in och såg vilka skönheter det var, jag var ju bara tvungen att ha dom. Tänk att hon känner mig så bra min syster!
Jag tog gråa och hon svarta, perfekt att bytlåna om hon flyttar hem nån gång.

Klackskor med tre knappdetaljer

Upptäckte hur farligt enkelt det var att beställa, har alltid trott att det inte gått att göra med mitt kort, så då har det känts som värsta proceduren att göra med mammas och sen börja föra över pengar och ha mig till henne. Men se på fan, det var bara att klicka litegrann och sen blev det ett feting-minus på kontot.
21 kronor blev kvar och idag ska jag och shoppa julklappar till mamma. Jag ser inte riktigt hur den ekvationen ska gå ihop, men det löser nog sig på nå vänster.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0