Lördag

Sitter på jobbet och ska snart sätta på och ta igen alla andra avenyn avsnitten som jag har missat på senaste tiden. Har varit en extremt lugn dag, skönt! Vi har myst med tända ljus och luciafirande på tv och kom ganska nyss in från en promenad i slasket. Fy helvete vad jobbigt det var att gå..

Lyssnar på julmusik och trivs alldeles förträffligt med mitt underbara jobb. Är dock väldigt hungrig eftersom jag inte har med mig nå mat. Tänkte bara att jag skulle jobba till 3, men tog på mig några timmar extra och jobbar till 6. Ikväll får jag se vad som händer och fötter, men det blir en lugn kväll iaf!

Btw, så mår min svinkoppa ganska bra, tackar som frågar. Det kliar och svider, men nu är den mest bara röd och ser inte längre ut som en infekterad varklump :) Om ni ville veta.

Nä, andra avven var det.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0