Sup som om det inte finns någon morgondag

LK-helgen är över och min kropp är märkt från alla olika äventyr jag varit på.

På förfesterna med brudarna mina och en massa annat folk har det varit drag precis som förfester ska vara. Det har varit sång och dans och det vi sjöng har snurrat i skallen ända fram tills idag.

FREDAG


LÖRDAG



Ute på området var det också drag, det blir vad man gör det till. I fredags spenderade jag hela kvällen med Elin och lite annat folk. Kallt och jävligt med endast klänning, men är det sommar så är det, då vill man inte ha leggins och kofta. Vi var nog mest lättklädda i hela Luleå, och det fick vi höra också. 
Jag var taggad för wildandcrazy things och självklart såg jag till att det hände, gratis förstås! Fick dock aldrig göra den andra grejen jag ville, men det kanske var lika bra..

För det fanns ju en morgondag och på lördagen täffade jag och Emma en riktig partypolare, Olivia. Jag vet dock inte hur/var/när vi träffade henne, men det jag vet är att hon var en sann lirare. Och än en gång är det bevisat att det är hårt att vara på topp, särskilt när "på topp" innebär dans på ett satans högt och ostabilt barbord. Musik, alkohol, galet umgänge och ett bord mitt på dansgolvet sätter igång idéer i skallarna våra och hux flux var vi dubbelt så långa som alla och sjöng med i Hero högst av alla. Vi hann med några andra låtar också innan vakten tyckte det var nog och ajajaj säger jag bara.


Vilken kväll det blev!

Så det är med bulor i skallen, blåsor på röven, rivmärken på armen, skrapsår på låren, blåmärken på benen, krossade revben, stämplade fötter, söndertrampade tår, skavsår över hela hälarna och ett till litet minne som jag sitter här och tänker tillbaka på helgen med ett leende på läpparna.

"Lulekalaset är till för att spåra"
Nu taggar vi inför nästa!


<3

Kommentarer
Postat av: syster!

men skriv i blogg jäveln då :)

2008-08-12 @ 01:34:30
Postat av: Anonym

men alltså, uppdatera snygging!

2008-08-21 @ 00:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0