LK

Hahahaha.. Hahaha, hahah, HAHA!

Lulekalaset, mitt kära LK som alltid spårar, är över.
I år var det ändå lugna puckar, om man inte räknar med det extrema dansandet, i soffor, på stolar och när vi ändå var igång drog vi några moves på ett barbord i öltältet.
Vad mer som kanske spårade lite var min aggression ikväll, men jag hade rätt att vara arg och jag hade rätt att skrika ut det inför hela världen, hela vägen från södra till norra hamn. Seriöst så borde killar lära sig uppföra sig, inte alla, men MÅNGA har seriösa problem. På bussen hem var det olidligt, jag hade kunnat mörda. Det får mig bara att undra om dom inte har nån mamma som lär dom vad som är rätt och fel..

Nåja, min morsa var iaf party och ringde och grattade mig på namnsdagen som jag hade idag/igår (den andra). Sen när jag kom hem nyss har vi festat med lite jordgubbar.

Nu ska jag sova, trött som ett as. Och så har jag ont, ruskigt ont! Bla på rumpan som jag brände på brännässlor, har massa blåsor nu,,

Aja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Saga

HAHAHAAH hahahah HAHAHAHAAHAHAH BRÄNNÄSSLORNA jag dör hahahaha hahahahahaha du skulle ha sett dig själv hahahahaah

2008-08-03 @ 12:31:28
Postat av: emmsii

helvete vad vi har dansat ;))

2008-08-03 @ 15:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0