Fredag och helg!

Världens tråkigaste dag idag, jag och Jenny bestämde oss fort för att vinsten inte var nåt för oss och satsade på jumbo-platsen ist. Jag tror vi lyckades.

Var och fikade med Ida efter skolan och bestämde mig för att skaffa gym-kort. Har ändå inget annat för mig på kvällarna så jag kan lika gärna träna lite och fixa till formen.
Mamman hos han jag jobbar hos tyckte dock att jag hade blivit smal och var väldigt orolig för att jag bantade. Nejdå, inte det, det är bara för att det inte bjudits på överdrivet mycket mat i Stockholm som jag krympt en gnutta.

Ikväll ska jag iaf iväg på middag. Lisettes familj ska för artonde året i rad åka iväg till Marianne och Pekka och äta surströmming och jag har fått äran och följa. Kanske för att jag typ är den enda som faktiskt tycker om surströmming. En gullig tradition iaf, i min familj är det inte särskilt mycket tradition, vi gör det som faller oss in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0