Blä

Fatta less jag varit på dig min kära syster idag, men det mesta är nog över efter en del hårda sms som fick dig att få dåligt samvete. Det var det jag behövde.

Nu sitter jag och är noll taggad för LK som är ikväll. Har jobbat sen 8 imorse, så det är snabba ryck hem när jag slutar klockan 20 och fixa mig. Sen är det öl som gäller..
Sitter med spolar i håret och ser allmänt psyk ut med gårdagens smink.
Sov hos Teza, eller sov och sov.. Var rätt död när klockan ringde. Har tagit mig nåra tupplurar här och ätit en massa. Sara har skickat en massa sms om att jag ska äta, så jag har lytt henne.

Är så in i helvete less att jobba nu så att jag skulle kunna skjuta honom. 50 minuter kvar och sen behöver jag inte komma hit mer på en vecka. Tills dess har jag nog lugnat mig, och han också.

Måste även gå en JÄVLIGT lång omväg när jag ska hem för att dom har spärrat av hela jävla stan här. Jävla LK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0