Vårkänslor

Har nyss kommit hem och sitter här ute i det fina vädret.
Skulle väl vilja säga att jag solar, men eftersom alla mobbar mig för det och säger att man inte kan sola i april, får jag väl säga att jag sitter och myser lite i värmen bara. Nog för att jag inte tycker det är något fel med att sola nu, det är ju lika att börja i tid. Förresten så tar solen lika mycket nu som den gör i augusti..

Nåja, har iaf vart i skolan idag, hade data och idrott typ. Provet på idrotten gick väl bra, kunde ju som all fakta, men när man skulle skriva där på slutet om hälsobefrämjade grejer mot övervikt och sånt svamlade jag väl mest. Tur att det bara är Ingegärd som ska läsa, för det var ganska skämmigt det jag skrev när jag tänker efter.

Sen slutade vi, eller det var väl typ nåt vi skulle läsa till lpl:en imorrn, men jag har inte ens det häftet så det var ju lite svårt ;) Jag och Teza roade oss på stan ist, jag var snäll och stannade några timmar tills hon skulle ha sin matte. Bjöd på mat också, nu är det fan hennes tur nästa gång!
Var och spanade på lite kläder, och jag spanade in lite annat kanske ;)

Ikväll kanske jag ska jogga eller nåt, såg att mina löpardojjor stod framme, säkert Sara som har vart i farten och sprungit. Undra om hon är pepp för en till runda ikväll eller om jag kanske ska chocka Ida och ringa och fråga om hon vill jogga med mig. För själv hade jag då ingen lust att fara ut.

Imorgon ska jag och klippa mig, mysigt! Fast lite ångest förstås. Köpte också blondering som jag hade tänkt att Sara ska få göra slingor i mitt hår med. Det är bara Sara som får röra mitt hår eftersom hon själv är så noga och håröm så då vet jag att hon tar det försiktigt med mitt hår också :)

Kommentarer
Postat av: emmsii

jag var så trevlig mot dig idag på stan också ;))

2008-04-16 @ 18:13:43
URL: http://emmaliakka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0