Uppdatering

Nyss hemkommen, tog ett jävla tag för det kom ju ingen buss när jag skulle åka hem. Fatta less jag blev, fick typ stå och vänta en kvart längre :@

Tur för llt att det inte är så kallt ute, annars hade jag klivit in där med yxan! Hm, lite overdriving kanske, jag hade stått ute och frusit häcken av mig utan att säga något, men i mina tankar då jävlar hade dom fått det hett om öronen.


Skönt med finare väder iaf, solen har till och med visat sig idag och dödat lite förbaskad snö, tack för det! Ska gå och köpa ett par nya skor också, ett par vita söta! Har dock inte hittat dom än, men jag har en klar bild av hur dom ska se ut. Har så ont i mina fötter nu, ena hälen och andra trampdynan, så det är lite synd om mig. Men kan inte beklaga mig för mamma för då kommer hon bara att skylla på mina klackedojjor, som för övrigt håller på att kollapsa efter typ en veckas användning..


Btw så är Lisette ingen sopa, jag och Emma var bara lite smått svamliga då! Men jag fann henne i matsalen idag iförd min kofta! Okejdå, kanske är Emmas egentligen, men det är min faviortkofta.. Så som jag har letat den här hemma, men hade tydligen glömt den hos Lisette någon gång, så hon tog sig friheten att använda den. Aja, får väl sno tillbaka den framöver.


Kommentarer
Postat av: emmsii

what? vilken jävla kofta?? ;)

2008-04-02 @ 15:50:46
URL: http://emmaliakka.blogg.se
Postat av: Karin

Paljettkoftan vettu ;) UNDERBAR!

2008-04-02 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0